سامسونگ تولید صفحه نمایش galaxy s5 را آغاز کرد
 
موبایل

با نزدیک شدن به نمایشگاه‌های CES  و MWC تب و تاب معرفی گوشی‌های جدید همه جا را پر کرده است، یکی از گوشی‌هایی که طرفداران زیادی دارد و همه به دنبال یافتن مشخصات آن هستند گلکسی اس 5 است.

 

به گزارش جی اس ام بر طبق خبری که از DDaily منتشر شده، سامسونگ تولید انبوه صفحه نمایش 5.25 اینچی را برای گلکسی اس 5 آغاز کرده است. این خبر موید خبر قبلی است که گفته بود سامسونگ در اواخر ماه دسامبر شروع به تولید انبوه صفحه نمایش‌های این گوشی خواهد کرد.

 

این صفحه نمایش جدید چیدمان پیکسلی الماسی مانند گلکسی اس 4 و گلکسی نوت 3 را خواهد داشت، پیکسل‌های سبز در میان پیکسل‌های قرمز و آبی جای خواهند گرفت و هر دو پیکسل قرمز و آبی به صورت الماس شکل چیده خواهند شد تا تراکم پیکسلی و شفافیت افزایش پیدا کند.

 

 

کیفیت این صفحه نمایش 2560×1440 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 560 پیکسل در اینچ است. انتظار می‌رود که این صفحه نمایش کیفیت 2K یا همان QHD، پردازنده اسنپدراگون 800 و یا 805 و در بعضی از مارکت‌ها پردازنده 64 بیتی Exynos، رم 3 گیگابایتی، دوربین 16 مگاپیکسلی، اندروید 4.4 را داشته باشد.

 

در مورد جنس بدنه نیز به نظر می‌آید که سامسونگ چند مدل از این گوشی را تولید کند و در یکی از مدل‌ها جنس بدنه را از فلز بسازد، اما جنس بدنه مدل اصلی گوشی همان پلاستیک خواهد بود.

 

منبع:  GSM, Sam Mobile



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 4 دی 1392برچسب:, :: 21:16
yh

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود بازی و آدرس abdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 9146
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1